Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

Όποιος δεν τιμά την Ψυχή του ... ή δεν έχει ψυχή ... ή δεν είναι άξιος να την έχει!!

Όποιος δεν τιμά την Ψυχή του ... ή δεν έχει ψυχή ... ή δεν είναι άξιος να την έχει!!
"Ο Αλκιβιάδης,εις την Αθήναν όταν εβρίσκετο,είχε περάσει πολύν καιρόν με εξορία.Τον εξόρισαν οι Αθηναίοι.Και σε μίαν στιγμήν που είχαν ανάγκην τον Αλκιβιάδη,επήγαν κι έπεσαν στα πόδια του και του έλεγαν ότι,σου φέρνουμε επιστολή απ όλους τους προύχοντας,τους γέροντας που έχουν την γερουσίαν,οι άρχοντες είναι όλοι υπογεγραμένοι με υπόσχεσιν να μην σου κάνουν κανένα κακό.Να έρθεις του λέγουν, διότι σ έχομεν ανάγκη.
Ο Αλκιβιάδης είχε δοκιμάσει πολλές φορές αυτήν την ψευτιάν την οποίαν έκαναν ... !Άλλοτε του έταζαν και δεν τα έκαναν.Και αυτήν την φοράν που τον έχουν ανάγκη,πάλι του λέγουν,... έλα,δεν θα σου κάνει κανείς κανένα κακό,υπέγραψαν.Ορίστε και η επιστολή.Η πατρίδα σε παρακαλεί,σου υπόσχεται...
Και απεκρίθη εκείνος και είπε : Μία ζωήν την έχω,και δεν πιστεύω ούτε εις την μητέραν μου."Τα μεν άλλα πάντα περί δε,της εμοίς ζωής ουδέ τη μητρή μήπως αγνοήσασα,την μέλανα αντί της λευκής επενέγκη ψήφον."(Μήπως κι αυτή η μητέρα μου πλανηθεί ... κι αντί της λευκής,βάλλει μαύρη ψήφο).Μπορεί να συγχυστεί και να χάσω την ζωήν μου.Δεν έρχομαι ... λέγει.Διότι,μίαν ζωήν έχω ... κι αν την χάσω έχασα όλα!(Ομιλεί ο ειδωλολάτρης ... δεν είναι ο πιστός εις τον Θεόν ... δεν ομιλεί δια την ψυχήν.Τόσην σκέψιν είχε ο Αλκιβιάδης τότε δια την ΖΩΗΝ!)
Λοιπόν,... εγώ λέγω ... ένα πράγμα :
Δια την πατρίδαν μου,δια τους γονείς μου,δια τα παιδιά μου,δια τους αδερφούς μου,δια τους αφθέντας μου,όλα μετά χαράς,αν π ρ έ π ε ι να τα χάσω, ... αν κινδυνεύουν τα χρήματα και τα κτήματα,κι ό,τι έχω εις τον κόσμον αυτόν ... όλα δε με νοιάζουν.Ένα μόνο με νοιάζει ... ΜΗ ΧΑΣΩ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΜΟΥ.
Το εξαίρετο π ρ ο ν ό μ ι ο ν της ψυχής,αδερφοί μου,είναι ... ότι είναι α θ ά ν α τ ο ς!Παράγει γαρ το σχήμα του κόσμου τούτου.Αργά ή γρήγορα θα έρθει ο θάνατος.Θα έρθει το τέλος....
ΟΣΑ έχομεν,μας αφήνουν ή τα χάνομεν ή τα αφήνομεν διότι αποθνήσκομεν.ΠΑΣΑ ΣΑΡΞ ΧΟΡΤΟΣ ... και ΠΑΣΑ ΔΟΞΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΩΣ ΑΝΘΟΣ ΧΟΡΤΟΥ ... ΕΞΗΡΑΝΘΗ Ο ΧΟΡΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΘΟΣ ΑΥΤΟΥ ΕΞΕΠΕΣΕ.
Όλα φεύγουν ... ένα μένει ... η ΑΘΑΝΑΤΟΣ ΨΥΧΗ!
Τι ωφελήσει άνθρωπον εάν κερδίσει τον κόσμον όλον και ζημιωθεί την ψυχήν αυτού;;;Ή τι δώσει άνθρωπος αντάλλαγμα της ψυχής αυτού;;;
Αν χάσω ένα πράγμα,μπορώ να το ξανακερδίσω!Αν χάσω την τιμήν μου,μπορώ να την ξαναλάβω,με τας δικάς μου πράξεις της μετανοίας μου.Αν χάσω την ελευθερία μου,μπορεί να την εξαγοράσω.Αν χάσω την υγείαν μου,μπορώ να γιατρευτώ.Αν χάσω την ιδίαν μου την ζωήν ... πώς μπορώ ν αναστηθώ;;;Θ ΑΝΑΣΤΗΘΩ,ΟΜΩΣ!Μην είναι παράξενο ... κι αυτήν την ζωήν μας εάν την χάσομεν,θα την αποκτήσομεν και αυτήν!Διότι αυτό ομιλούμεν,όταν λατρεύομεν τον Θεόν μας : "Προσδοκώ ανάστασιν νεκρών και ζωήν του μέλλοντος αιώνος".Αν χάσω όμως την ψυχήν μου,... δεν υπάρχει εξαγορά ... δεν υπάρχει ιατρεία ... δεν είναι πλέον α ν ά σ τ α σ ι ς.Την έχασα μία φορά ... την έχασα για πάντα!!!
Ψυχή μου, ... και παρά να σε χάσω,ας χαθεί απ αυτήν την ώραν όλος ο "κόσμος" από τα μάτια μου!Τι είναι,τελοσπάντων ο "κόσμος";;;Μίας νυκτός "όνειρο".Το ωραιότερο εις τον κόσμον αυτόν,είναι η ψυχή μου ... η Εικών του Θεού.Είναι το τιμιότερον "κτήμα",το οποίον μας έδωσεν ο Θεός.Είναι αθάνατος ... και αν την χάσω μίαν φοράν,την έχασα για πάντα!Διατί,όμως,να σε χάσω ψυχή μου;;Είσαι τάχα η ψυχή ενός θηρίου,ή ενός θανασίμου εχθρού μου;;Είσαι ... η ψυχή μου,... η δική μου η ψυχή!!!!
Κι όποιος δεν τ ι μ ά την ψυχήν του,χίλιες φορές περισσότερο από τον κόσμον,τον μάταιο αυτόν και φθαρτόν, ... Ή ... ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΨΥΧΗΝ ... Ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ!
Ο Απόστολος Παύλος έλεγε τούτα τα λόγια : " ων το τελος απωλεια ων ο θεος η κοιλια και η δοξα εν τη αισχυνη αυτων οι τα επιγεια φρονουντες .. και ... δι ον τα παντα εζημιωθην και ηγουμαι σκυβαλα ινα χριστον κερδησω".Όλα τα βλέπω εις τον κόσμον αυτόν,ανάξια λόγου.
Ναι,αδερφοί μου ... αν σκεφτείς αυτά,αρνείσαι πραγματικά τον "κόσμον".Αν δεν τα σκεφτείς αυτά,σε παρασύρει ο κόσμος.Κι όταν σε παρασύρει ο κόσμος,ένα θα σου μείνει ... να χάσεις την ψυχήν σου.Το είπεν ο Θεός .. όποιος θέλει να είναι φίλος τούτου του κόσμου,εχθρός του Θεού καθίσταται.Μας αρέσει να χάσουμε την ψυχήν μας,η οποία είναι νύμφη Χριστού,μας αρέσει ν απωλέσουμε τον Παράδεισο,τον οποίον ετοίμασε για εκείνους που τον αγαπούν,μας αρέσει να χάσομε τον αμαράντινον της δόξης στέφανον,να χάσομε ... το πρόσωπο του Χριστού μας;;;
Όχι,αδερφοί μου!Χίλιες φορές ... όχι!Θα μείνομε κοντά στον Χριστό μας ... πιστοί άχρη Θανάτου.Κι Εκείνος θα μας δώσει τον στέφανον της ΖΩΗΣ και θα ζήσομεν μαζί Του αιωνίως εις τον Παράδεισον.ΑΜΗΝ."
ΠΑΤΕΡ ΣΑΒΒΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ "Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΨΥΧΗ"
Εικόνα από apantaortodoxias.blogspot
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΛΑΙΩΝ! ΚΡΑΤΩΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΕΚΤΡΩΜΕΝΟΥ ΕΜΒΡΥΟΥ! ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΥ ΣΕΡΓΙΟΥ ΟΣΙΠΟΦ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου