Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΕΙ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ: «…ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ, ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΘΑ ΦΟΡΑΜΕ…»


«…Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, χαίρετε εν Κυρίω! Ως Ιερέας αποφεύγω να γράφω σε διάφορες ιστοσελίδες κ.τ.λ., απλώς συνηθίζω καθημερινά, μετά τον Εσπερινό να διαβάζω κάποιες ειδήσεις στο διαδίκτυο. Παρακολουθώντας λοιπόν τελευταία, τα γεγονότα γύρω από τις απειλές που δέχεται η αιματοβαμμένη Πατρίδα μας από Βορρά, από Ανατολάς κ.τ.λ. και μετά την σύλληψη των δυο στρατιωτών μας από τους τούρκους, οφείλω να σας αναφέρω για πνευματική ωφέλεια, ένα όνειρο που είδα προ λίγου καιρού:
«Βρισκόμουν σε ένα μέρος άγονο και ξερό, ανάμεσα σε λόφους ή χαμηλά βουνά. Περπατούσα ξυπόλητος χωρίς κάλτσες και παπούτσια σε δύσκολο έδαφος. Φορούσα μόνο το ράσο μου και ήμουν ασκεπής με μαλλιά ανακατεμένα. Μπορώ να πω ότι ήμουν πολύ ταλαιπωρημένος. Ξαφνικά εμφανίστηκε μπροστά μου ο Αρχάγγελος Μιχαήλ. Στάθηκε μπροστά μου κουνώντας τα φτερά του, χωρίς να πατάει στο έδαφος και μου έδωσε ένα ζευγάρι στρατιωτικά άρβυλα. Τότε εγώ του είπα: Γιατί Άγιε Ταξιάρχη μου, μου δίνεις αρβύλες και όχι κανονικά παπούτσια; Και μου λέει: Πάρτες και φόρεσέ τες γιατί σε λίγο καιρό, όλοι οι άντρες σ’ αυτήν την χώρα, τέτοια παπούτσια θα φοράνε'''                                                                                               


Ο ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ..,ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ Η ΟΧΙ..!!


ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ..!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου