Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΞΕΙ....ΕΙΝΑΙ...

Το μυστικό για να κάνεις τον Θεό να σε προσέξει ,είναι να του πεις……
Σε ευχαριστώ Θεέ μου.
Είναι κάτι που το ακούει τόσο σπάνια, που σίγουρα θα του τραβήξει την προσοχή.
Σε ευχαριστώ Θεέ μου.
Σε ευχαριστώ που με άφησες ένα μικρό μέρος του σχεδίου σου να γίνω....
Σε ευχαριστώ που με έμαθες, όσους αγάπη σου ζητούν ,αγάπη να τους δίνω.
Σε ευχαριστώ για την τιμή, στον κόσμο που εσύ έφτιαξες, λίγο και εγώ να μείνω.
Σε ευχαριστώ που με έπλασες και με έμαθες τα βάσανα μου με την χαρά και το χαμόγελο να σβήνω.
Σε ευχαριστώ γιατί στα δύσκολα η αγάπη σου πάντα ήταν κοντά μου.
Σε ευχαριστώ που ότι με σύνεση και αγάπη ζήτησα τα έκανες δικά μου.
Σε ευχαριστώ για τα εύκολα και τα δύσκολα που έφερες στο διάβα της ζωής μου.
Σε ευχαριστώ Θεέ μου, πλαστουργέ μου, που ζεις και υπάρχεις στην καρδιά μου.

Ευχαριστώ Σοι Κύριε..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου