Κυριακή 24 Μαρτίου 2019

ΑΝ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ,ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΣ ΜΟΥ..'''ΛΑΜΠΡΟΣ ΤΖΑΒΕΛΑΣ'''

Αν ο γιος μου δεν θέλει να πεθάνει για την πατρίδα, τότε δεν είναι άξιος να ζει και να είναι γιος μου...
Προχώρησε λοιπόν στην εκτέλεσή του. Είμαι ανυπόμονος να τον εκδικηθώ"
Αυτή ήταν η περήφανη απάντηση του ΛΆΜΠΡΟΥ ΤΖΑΒΈΛΑ, περίφημου οπλαρχηγού από το Σούλι, όταν με τέχνασμα ο Αλί Πασάς συνέλαβε τον Λάμπρο και το γιο του μαζί με άλλους 70 Σουλιώτες.
Άφησε όμως ελεύθερο τον Λάμπρο για να γυρίσει στην πατρίδα του και να πείσει τους συμπατριώτες του να συνθηκολογήσουν, διαφορετικά θα σκότωνε τα βλαστάρια τους. Ανταμοιβή του Λάμπρου γι’ αυτή του την πράξη, που στην πραγματικότητα ισοδυναμούσε με προδοσία, θα ήταν χρήματα, αξιώματα, τιμές, η απελευθέρωση των πολεμιστών του και κυρίως του γιου του... Ιστορική έχει μείνει η παραπάνω απάντηση του Λάμπρου Τζαβέλα προς τον Αλί.
Κάποτε υπήρξαν οι Έλληνες...
Αυτό θα γιορτάσουμε αύριο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου