Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΕ ΜΟΥ!!!!

Κύριε μου κ Θεέ μου...
Κουρασμένος οδοιπόρος είμαι κ εγώ....
Περπατώ με αργά βήματα στο μονοπάτι της ζωής μου σιγομουρμουρίζοντας
την ευχούλα Σου...
"Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με.."
Λυγίζουν πολλές φορές τα γόνατα μου κ σκοντάφτω από τις πέτρες του πονηρού...
Μα πάλι σφίγγω τα χέρια μου ,ξανασηκώνομαι κ συνεχίζω για να βρω το ευλογημένο ξέφωτο στην δική μου ανηφοριά...
Αχ..!Χριστέ μου κ να έριχνες την σκάλα εκείνη που φανέρωσες στο όνειρο του Ιακώβ...
Να δω αγγέλους να την ανεβοκατεβαίνουν,ψάλλοντας ύμνους ευλογημένους σαν τα αηδόνια του Ουρανού...
Να την ανέβαινα κ εγώ σκαλί-σκαλί κ κάνοντας σταυρό να λέω:
"Δόξα σοι Κύριε δόξα σοι."
Να δω τον Πατέρα μου,να προσκυνήσω τους πόδας Σου να ξαποστάσω στον πλούσιο ίσκιο της αγάπης Σου...
Να σεριανίσω στα καλντερίμια του Ουρανού, να μυρίσω γιασεμιά κ πασχαλιές,να συναντήσω πρόσωπα αγαπημένα,να δω λιτανείες αγίων κ να ανάψω λαμπάδες στα μανουάλια της Στοργής κ Φιλευσπλαχνίας Σου...
Μα τι λέω εγώ το άμυαλο κ ανόητο παιδί Σου...
Θέλει κόπο κ αγώνα μεγάλο,να λιώσουν τα γόνατα από τις μετάνοιες,να βγάλουν ρόζους τα χέρια κάθε φορά που θα με στηρίζουν για να σηκωθώ από τα λάθη κ τα πάθη μου...
Μα αξίζεις Πατέρα μου Φιλότεκνε κ Πολυέλαιε να κάνω υπομονή,αγάπη,καρτερικότητα...
Αξίζεις κάθε δάκρυ που θα χύσω από τις θλίψεις,κάθε σταγόνα από το αίμα μου...
Εσύ ανέβηκες για χάρη μου στον Σταυρό...
Εγώ όμως τι έκανα για Σένα....;;;;

Ο Κύριος να φωτίζει τις καρδιές μας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου