Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2020

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ..!

 Ενα πουλάκι
ρωτάει. 《 Επειδή είμαι μικρό και όπως λέτε εσείς άμυαλο, πόσο από αυτό να χωρέσει το μικρούτσικο κεφαλάκι μου 》μήπως ξέρετε εσείς οι μεγάλοι και μυαλωμένοι να μου πείτε....
☆ Πως βρέθηκα μέσα στο αυγό και ποιος έβαλε μέσα σε αυτό την τροφή μου και τον αέρα που χρειαζόμουν...☆ .Ποιός είπε στην άμυαλη μάνα μου να κάθεται πανω στα αυγά της τόσες ημέρες και να τα γυρίζει μάλιστα. Και θα ξέρετε εσείς οι σπουδαγμένοι πως αν δεν τα γύριζε θα έβγαινα ανάπηρο....☆ ☆ Ποιός και πως μου είπε να σπάσω το αυγό με την μύτη μου και να βγω έξω τότε που έπρεπε...
☆ Και ποιός και πως με δίδαξε να χτίζω στον καιρό που πρέπει τόσο ωραία και κατάλληλα την φωλιά μου.....☆☆ Ποιός τα έδωσε όλα αυτα και άλλα ακόμη και θαυμάσια σε εμένα και σε όλο το γένος μας ; ;☆☆☆ Ποιός ; ; ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου