Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2020

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΑΓΑΠΗ!!!

- Τι θέλεις να γίνει το παιδί σου όταν μεγαλώσει ;
- Αγιογραφία (Ένας ολοκληρωμένος , αγιασμένος και θεραπευμένος εν Χριστώ άνθρωπος)
Τα υπόλοιπα : Χαρτιά στον τοίχο, χρήματα, και επίγείες δόξες είναι βοηθητικά μέσα και όχι αυτοσκοπός.
Αγαπω το παιδί μου, σημαίνει ότι επιθυμώ την θεραπευτική ολοκλήρωση της υπάρξεως του και αυτή μπορεί να συμβεί μόνο εν Χριστώ.
Αν λέω ότι αγαπώ το παιδί μου , τον άνθρωπο μου αλλά δεν επιθυμώ την σωτηρία του τότε αυτή η αγάπη που διαλαλώ είναι ψεύτική και εγωιστική. Στην ουσία αγαπώ ένα μέρος του άλλου που μου καλύπτει κάποια απωθημένα και ένα φαίνεσθαι.
Σε αγαπώ παιδί μου , γύναικα μου , άντρα μου όταν σε βλέπω μέσα απο το πρίσμα της εν Χριστώ αγάπης. Σε αγαπώ και θα προσπαθήσω με θυσία και ταπείνωση να γίνω σκαλοπάτι για να ανέβεις στον ουρανό ακόμα και αυτό αν μου κοστίσει την σωτηρία.
Μόνο τέτοιες "Αγάπες" περνάνε το θάνατο... - π.Σπυρίδων Σκουτής-euxh.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου