Κυριακή 2 Αυγούστου 2020

ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΩ ΠΟΤΕ!!!!

ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΊΝΩ ΠΟΤΕ
οικ. ιερέα Μιχαήλ Κουκουβά
19 ώρ. · 
Κύριε ημών Ιησού Χριστέ,
να μας ραβδισεις, με ράβδο σιδηρα, εμάς τους Κληρικούς!!! 
Που καταντήσαμε Χριστέ μου...
Να βλασφημειται το Παναγιο Πνεύμα, ο Τριαδικος Θεός μας...
Με την απιστία των Κληρικών...
Που είναι η Ομολογία της Πίστεως μας;;
Που είναι το Παράδειγμα μας;;;
Τι θα ακολουθήσει μετά τις μάσκες των Κληρικών;;;;
Η Μέγιστη Βλασφημία κατά του Σώματος και Αίματος σου, Κύριε μου, με τη μετάδοση της Θείας Κοινωνίας, με πολλές λαβιδες, η με μια που θα απολυμαίνεται συνεχώς στο οινόπνευμα;;;
Κύριε, και Κατακλισμο, να κάνεις ξανά και να χαθούμε όλοι, ευεργεσια θα μας κάνεις, μήπως και βρούμε Έλεος στη Βασιλεία σου, μετά από τέτοια Βλασφημία !!!
Συγχώρεσε μας Παναγαθε !!!
Τέτοια Ιερωσυνη δε τη θέλω !!!
Δεν θα επιτρέψω αυτή τη Βλασφημία στην Ενορία μου !!!
Αμαρτωλός ιερέας είμαι... και προσμένω το Έλεος του Θεού μας....
Βλάσφημος δε θα γίνω ΠΟΤΈ.
Να πεινάσω εγώ και τα παιδιά μου, να πάω στη Φυλακή....
ΑΠΙΣΤΟΣ δε θα γίνω ΠΟΤΈ.
Αδέρφια μου, αγαπημένα αδέρφια που μας ενώνει το όνομα του Χριστού μας...
Εάν φορέσετε μάσκες στους Ιερούς Ναούς και κοινωνατε με τους βλάσφημους τρόπους που θα επιβάλουν οι Αντιχριστοι Κυβερνώντες και θα δεχθούν οι Ανάξιοι Ιεράρχες....
Να ξέρετε θα είστε Προδότες, χειρότεροι από τον Ιούδα τον Ισκαριώτη και Βλάσφημοι, χειρότεροι από τους Αιρετικούς της ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ  ΠΙΣΤΕΩΣ  ΜΑΣ.
Θα σας εγκαταληψει η Χάρις του Τριαδικου Θεού μας!!!
Η Νέα Τάξη Πραγμάτων, οι ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ, ένα τελευταίο τους έμεινε και αυτό κάνουν....
Θέλουν να προσβάλλουν το συναίσθημα της ΠΙΣΤΕΩΣ των Ορθοδοξων....
Όταν φύγει η Πίστη και έρθει η αμφιβολία και υπερισχύσει ο Φόβος, τότε αδέρφια μου, φεύγει ο Χριστός....
Όλα τα θαύματα που έκανε.... Ρωτούσε Πιστεύεις εις τον Υιό του Θεού;;;
Και έκανε το Θαύμα και έλεγε....
Ας γίνει κατά την Πίστη σου !!!
Μάλλον, αδέρφια μου, όσοι αρνηθούμε αυτή τη κατάσταση και αντισταθούμε...
Θα επιστρέψουμε στα χρόνια των Κρυπτοχριστιανων!!!
Η Ορθοδοξία βρίσκεται υπό Διωγμό....
Μόνο που αυτή τη φορά ο Χριστός Ξανασταυρωνεται από τους Κληρικούς!!!
Ο Θεός δίνει τη ζωή του, το Σώμα του και το Αίμα του μέσα στους Ναούς, εις ίαση ψυχών και σωμάτων, εις αφεσιν αμαρτιών και εις ζωήν αιώνιον!!!
Αν δείξετε Απιστία στην Παντοδυναμία του...
Δεν θα έχετε ίαση ψυχών και σωμάτων, ούτε αφεσιν αμαρτιών και ζωήν αιώνιον!!!
ΚΡΑΤΆΤΕ ΓΕΡΆ ΤΗΝ ΠΊΣΤΗ,
και μην δεχθείτε τα βλασφημα μέτρα των Αντιχριστων, μέσα στους Ναούς μας!!!
Αντισταθείτε, ο Θεός θέλει
  ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ. ΠΙΣΤΕΩΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου