Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2017

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ!!

Μή ἀπορρίψεις με ἀπό τοῦ προσώπου Σου
ἐξαιτίας τῆς μεγάλης παρρησίας μου.
Ἀντίθετα, αὔξησε μέσα μου αὐτή τήν παρρησία
καί ἀξίωσέ με, ἐμένα, τόν αἴσχιστο τῶν ἀνθρώπων,
νά Σέ ἀγαπῶ ὅπως προστάζεις,
μ‹ὅλη τήν καρδιά καί τήν ψυχή μου,
μ‹ ὅλη μου τήν διάνοια, μ‹ ὅλη τή δύναμη τῆς ὑπάρξεώς μου.
Ναί, Κύριε, διά τοῦ Ἁγίου Σου Πνεύματος
δίδαξέ με τήν καλωσύνη,
τήν ἀκεραιότητα τῆς ζωῆς καί τή γνώση.
Ἀξίωσέ με, πρίν κατεβῶ στόν τάφο, νά γνωρίσω τήν ἀλήθεια Σου.
Παράτεινε τή ζωή μου σ‹ αὐτό τόν κόσμο,
ὥσπου νά σοῦ προσφέρω ἀληθινή μετάνοια.
Μή μέ ἀποσπάσεις ἐν τῷ ἡμίσει τῶν ἡμερῶν μου,
ὅσο τό πνεῦμα μου παραμένει ἀκόμα τυφλό.
Κι ὅταν θά θελήσεις νά βάλεις τέλος στή ζωή μου,
γνώρισέ μου τήν ὥρα τοῦ θανάτου μου,
γιά νά μπορέσω νά ἑτοιμάσω τήν ψυχή μου νά σέ συναντήσει ἐπάξια.
Σ‹αὐτή τή φοβερή ὥρα, Κύριε, μεῖνε μαζί μου.
Καί δώρισέ μου τή χαρά τοῦ σωτηρίου Σου.
Καθάρισέ με ἀπό τά κρυφά μου σφάλματα.
Ἀπό κάθε ἀνομία πού βρίσκεται μασκαρεμένη ἐντός μου.
Καί δῶσε μου καλήν ἀπολογίαν ἐπί τοῦ φοβεροῦ βήματός Σου.
Ναί,Κύριε, μέ τή μεγάλη Σου εὐσπλαγχνία,
καί τήν ἀπέραντη ἀγάπη Σου γιά τούς ἀνθρώπους.
Εἰσάκουσον τῆς προσευχῆς μου.αμήν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου