Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟΝ ΙΗΣΟΥ!!

Κυριε καί Δέσποτα τής ζωής μου. Ξέρω πόσο ανάξιος είμαι για να δοκιμάσω τα συναισθήματα εκείνα που νιώθουν οι Άγιοι, θέλω όμως να σου δώσω όλη την αγάπη μου.
Να σου προσφέρω Κύριε, το πιο βαθύ σεβασμό, και τη θερμότερη λατρεία.
Σε όλη τη ζωή μου, θέλω να σε υμνώ και να δοξάζω το υπερύμνητο Ονομά σου, γιατί η δόξα και το μεγαλείο σου είναι απερίγραπτα.
Δέξου Κύριε την προσφορά μου.!
Ας έρθουν μαζί μου να σε υμνήσουμε όλοι οι Αγιοι και οι εκλεκτοί σου.
Μικροί, μεγάλοι, πλούσιοι, φτωχοί, οικογένειες και λαοί, το σύμπαν ολόκληρο, ας υμνοί ακατάπαυστα το Όνομα σου.
Κι Εσύ Κύριε! μέσα στη δόξα σου την ανυπέρβλητη, θυμήσου και μένα την φτωχό καί ανάξιο, καί αδύναμο δούλο σου, καί ελέησον με.
Μνήσθητι μου Κύριε όταν έλθεις έν τή βασιλεία Σου.
Αμήν!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου