Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΣΩΤΗΡ ΜΟΥ!!!

Ο ΘΕΟΣ μου ! και ο Σωτήρ.!!!
******************************
Αι χειρες σου με έπλασαν
από της γης το χώμα,
με έδωκε πνοήν ζωής...
το Θεϊκό σου στόμα.

Πρώτος εσύ μ' εγνώρισες
προτού να σε γνωρίσω,
και πρώτος με ηγάπησες
πριν να σε αγαπήσω.
Εποίησάς με βασιλεύ
κατά την σην εικόνα,
και εις το καθ' ομοίοσιν
να ζω εις τον αιώνα.
=========
Στην κεφαλήν μου έθηκες
τον νουν και τας αισθήσεις,
προς της αϋλου δόξησ σου
να κλίνη στας δεήσεις.
Εντός μου τοποθέτησες
οργανισμούς, καρδία,
την γλώσσαν και τους πνεύμονας
δια την υμνωδίαν.
Χείρας να πράτω το καλόν
και πόδας να βαδίζω,
στον δρόμον σου τον ιρρόν
το μέλλον ν' ατενίζω.
=======
πλην όμως πτώμα χαλεπόν
ο δυστυχής κατέστην με
ο όφις με ηπάτησε
και από σου απέστην.
Πάλιν εσύ καλέ Θεέ
Πατήρ, Υιός, και Πνεύμα,
με πόνησες, με έπλυνες
με τ' άγιό σου αίμα.
Σκεπτόμενος αυτά Σωτήρ
πόσες φορές δακρύζω !
και νοερώς την άϋλον
μορφήν ατενίζω,
=======
Απας ο χρόνος της ζωής
ωσάν λαμπάδα λυώνει,
μα η χαρά του ουρανού
ποτέ δεν τελειώνει.
Συ μνήσθιτί μου Κύριε
εν ώρα του θανά του,
κα λύτρωσαί μου την ψυχήν
εξ άδου κατωτάτου.
Πρεσβείαις της τεκούσης σε
και πάντων των Αγίων,
αξίωσόν με δέομαι
σκηνών των ουρανίων .!!!!!!
ΑΜΗΝ !!!!!!!!!!!!!1
===============================
Ο Λόγος Σου Θεέ μου
είν΄ Πνεύμα και ζωή
και σφύρα που συντρίβει
κάθε καρδιά σκληρή ΑΜΗΝ !!!
Φωτογραφία της Γεωργίου Ιωάννα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου