Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ....

«Παιδί μου αγαπημένο.
Αυτά τα Χριστούγεννα ποθώ να γίνω ένα μαζί σου. Και αυτό θα γίνει μόνο με στην συμμετοχή σου στο μυστήριο της Ορθόδοξης Εκκλησίας μου, την Θεία Κοινωνία. Όχι όμως επιπόλαια, θέλω να αγωνιστείς να καταπολεμήσεις τα πάθη σου, αυτά τα οποία με εμποδίζουν να γίνουμε ένα, αυτά τα οποία με εμποδίζουν να έρθω κοντά σου και να σου δώσω την στοργική μου αγκαλιά μου που τόσο λαχταρώ. Γιατί είμαι Πατέρας σου και εσύ το αγαπημένο παιδί μου και η σχέση μας είναι σχέσ...η αγάπης και όχι φόβου.
Μην με αρνηθείς παιδί μου αυτά τα Χριστούγεννα, θα σε περιμένω μετανοημένο, εξομολογημένο για να γίνεις ένα μαζί μου».
«Λάβετε, φάγετε τούτο εστί το σώμα μου, το υπέρ υμών κλώμενον εις άφεσιν αμαρτιών»
«Πίετε εξ αυτού πάντες τούτο εστί το Αίμα μου το της Καινής Διαθήκης, το υπέρ υμών και πολλών εκχυνόμενον εις άφεσιν αμαρτιών»
Και μην ξεχνάμε, πρώτα εξομολογούμαστε τις αμαρτίες μας στον Πνευματικό μας Ορθόδοξο Ιερέα και μετά με την ευλογία του κοινωνούμε άξια το σώμα και αίμα του Κυρίου μας.
Ο Ιησούς είναι ο άρτος της ζωής
(Κατά Ιωάννη 6, 53 -57)
«Σας βεβαιώνω: αν δεν φάτε τη σάρκα του Υιού του Ανθρώπου και δεν πιείτε το αίμα του, δεν έχετε μετοχή στη ζωή. Αυτός που τρώει τη σάρκα μου και πίνει το αίμα μου έχει ζωή παντοτινή, κι εγώ θα τον αναστήσω την έσχατη ημέρα. Γιατί η σάρκα μου είναι αληθινή τροφή και το αίμα μου αληθινό ποτό. Εκείνος που τρώει τη σάρκα μου και πίνει το αίμα μου είναι ενωμένος μαζί μου, κι εγώ μ’ αυτόν».
Φωτογραφία της Γεωργίου Ιωάννα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου