Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

ΚΑΝΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑ!!

ΚΑΝΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑ.
Μου είπανε κάνε τον σταυρό σου και προχώρα στο δύσκολο της ζωής το μονοπάτι.
Μα όσο εγώ έκανα τον σταυρό μου, οι άλλοι που δεν σταυροκοπιόντουσαν και είχανε τα χέρια τους ελεύθερα, με έσπρωχναν και πέρναγαν μπροστά…………………………………..
Κάποτε έφτασα στο τέλος της διαδρομής μου. Μια τεράστια πόρτα έφραζε τον δρόμο. Το μόνο που είχα να κάνω ήταν να την σπρώξω με τα τρία δάκτυλα που έκανα τον σταυρό μου όλα αυτά τα χρόνια και να μπω μέσα σε έναν κόσμο αιώνιας ευτυχίας.
Έξω από την πόρτα βρήκα πολλούς άλλους να προσπαθούν να σπρώξουν για να μπουν. Όλοι μου φάνηκαν γνωστοί. Ήταν οι άνθρωποι που στην διαδρομή της ζωής μου, όσο εγώ έκανα τον σταυρό μου, με έσπρωχναν για να μπουν μπροστά.
Τα χέρια τους ήταν γεμάτα από όλα αυτά που απέκτησαν υποσκελίζοντας με άδικα, και δεν μπορούσαν να ελευθερώσουν τα τρία τους δάκτυλα για να σπρώξουν.
Τελικά, με είχαν συμβουλέψει σωστά, και ας είχα αμφιβολίες πολλές φορές στην ζωή μου, για την σοφία της συμβουλής αυτής.
Έκανα πάλι τον σταυρό μου, έσπρωξα με τα τρία δάκτυλα την πόρτα και μπήκα.!!!!!!!!!!!!
Και οι άλλοι θα μπορούσαν να μπουν. Η είσοδος ήταν ελεύθερη. Το μόνο που θα έπρεπε να κάνουν ήταν να καταλάβουν ότι αυτά που κρατούσαν στα χέρια τους ,ήταν άχρηστα στον κόσμο που ήθελαν να μπουν.
Έπρεπε λοιπόν να τα πετάξουν, να ελευθερώσουν τα χέρια τους και να σπρώξουν. Ακόμα και την τελευταία στιγμή ,ο Θεός δίνει μια τέτοια ευκαιρία ,για να σωθεί κάποιος και να ελευθερώσει τα χέρια του από τις αμαρτίες που κρατά. Δίνει την εξομολόγηση.
Φωτογραφία της Γεωργίου Ιωάννα.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου