Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

ΛΕΜΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ¨;!!!!!

Ο κόσμος μας κρύβει μεγάλο πόνο....!!!!
Πλούσιες οι δωρεές, οι ευλογίες και οι δυνάμεις που μας χαρίζει Ο Θεός.
Θεία δώρα όσα απολαμβάνουμε καθημερινά.
Ας μην περνούν απαρατήρητα, αναξιοποίητα κι ανενεργά....
Κάποιοι συνάνθρωποι μας σήμερα,αυτή τη στιγμή αδερφοί μου βρίσκονται ακινητοποιημένοι στο κρεβάτι τους ή σε αναπηρικά καροτσάκια.
Κάποιοι άλλοι στο κρεβάτι του πόνου περιμένοντας το τέλος.
Άλλοι πάλι πάσχουν απο ψυχικά νοσήματα και υποφέρει η ψυχούλα τους.
Άλλοι κοιμούνται στους δρόμους κρυώνουν και δεν έχουν να φάνε ένα πιάτο φαγητό.
Άλλοι έχουν χάσει τα παιδιά τους απο ανίατες ασθένειες ή ατυχήματα εντελώς ξαφνικά.
Δεν είναι μακριά μας αδελφοί μου.
Είναι άνθρωποι της διπλανής πόρτας.
Ο Κόσμος μας κρύβει μεγάλο πόνο.
Εμείς τι κάνουμε;
Βλέπουμε το πρωί τον ήλιο και χαμογελούμε;
Λέμε καλημέρα Χριστέ μου,σε ευχαριστώ!!
Δοξάζουμε Το Θεό που είμαστε υγιείς;
Που τα έχουμε όλα και τα πόδια και τα χέρια μας και όλες τις δυνάμεις μας;
Το κάνουμε αδελφοί μου;

Θα αφήσω την απάντηση να τη δώσει ο καθένας από μας.
Φωτογραφία της Χρυσούλα Χρυσοχόου.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου