Κυριακή 24 Δεκεμβρίου 2017

ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!

Προσωπικές Σκέψεις πριν τα Χριστούγεννα...Μερικά ακόμα βήματα πριν από Το Σπήλαιο, για να συναντήσουμε Τον Αχώρητο, που μπόρεσε και χώρεσε μέσα σε μια σπηλιά, για να χωρέσει όλους εμάς στην δική Του Αγκαλιά...
Καθώς πλησιάζουμε απομένει άραγε κάτι που έπρεπε, και δεν κάναμε;...Τακτοποιήσαμε άραγε και την πιο μικρή ακαταστασία στο σπήλαιο της δικής μας σπηλιάς, της φάτνης της δικής μας καρδιάς;...Και μια και απομένουν ελάχιστες μόνο ωρες, σταματώ λιγάκι κι' αναλογίζομαι την κάθε μέρα που πέρασε...Αφήνω για λίγο όλες τις μέριμνες, όλα τα τρεχάματα, δίνω το χρόνο στον εαυτό μου να ξεκουραστεί από όλα αυτά, και να σκεφτεί τι έχει, πολύ σημαντικό απομείνει, που δεν έγινε...
Κάνοντας μια αναδρομή με το μυαλό μου, βλέπω πως πολλά πράγματα βρίσκονται ακόμα σε ακαταστασία, και σκέφτομαι τον κάθε άνθρωπο που έχω συναντήσει στην πορεία της ζωής μου, από το κοντινό μου περιβάλλον, μέχρι και το πιο απόμακρο...
Αν έχω, έστω και άθελα μου, πικράνει κάποιους συνανθρώπους μου, στεναχωρήσει, πληγώσει, απογοητεύσει , σκύβω το κεφάλι και ζητώ ταπεινά συγνώμη, από τον καθένα ξεχωριστά .
Ζητώ πρώτα συγνώμη από Τον Πλάστη και Τον Δημιουργό μου για κάθε σκέψη, πράξη, λόγο ,μου που Τον πόνεσαν. Που Του ξανακάρφωσαν τα καρφιά στις παλάμες, που Του ξαναλόγχισαν Την πλευρά , που Του ξαναπότισαν το ξύδι και τη χολή, που Του ξαναμάτωσαν Την Καρδιά.
Συγνώμη !

 Στην συνέχεια ζητώ συγνώμη από σένα. Εσένα τον σύντροφο, τον φίλο, τον αδελφό, την αδελφή, το παιδί, τον πατέρα, την μητέρα, τον συνάδελφο, τον τον κάθε διπλανό, μα και μακρινό συνοδοιπόρο, στην πορεία της ζωής, που πίκρανα, που στεναχώρεσα, που πόνεσα, που λύπησα, που απογοήτευσα, είτε θεληματικά, είτε άθελά μου. !
Συγνώμη σε όλους εσάς !

Με την συναίσθηση της ευθύνης, απέναντι Στον Θεό, και στον αδελφό μου, με αυτές τις σκέψεις, και αυτές τις δύο μεγάλες " Συγνώμες ", πλησιάζω κι΄ εγώ δειλά δειλά, με όλους εσάς, τους συνοδοιπόρους της ζωής, Στης Βηθλεέμ Το Σπήλαιο για να συναντήσω και να προσκυνήσω, μαζί με τους ποιμένες, Το Νεογέννητο Θείο Βρέφος...Καλά Χριστούγεννα σε κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής. Εύχομαι Το Θείο Φως Του Ουρανού να πλημμυρίσει ολονών τις καρδιές...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου